Nabeschouwing Skøll Cup

By: Valentijn Embrechts apr 17, 2024

Alweer een paar weken terug was de jaarlijkse Skøll Cup, een weekend dat voor ons begon met een regenachtige zaterdag waar we eerst wat C4 boten voorbij hebben zien komen in de vroege voorwedstrijden met variërende roei-technieken. Vervolgens werd het later op de dag tijd voor de ouderejaars wedstrijden van Bootzu, de Dames Club 8 en de heren golfCLUB4.

Na een prima dagje te hebben geroeid werd het weer tijd om terug te gaan naar het padvindershok en wat avondeten te halen bij onze vrienden van de telepizza. Na een korte borrel in het hok en een gezellige busreis met wat leden van Theta waren we dan eindelijk aangekomen bij het Skøll feest op de sociëteit van LANX. In hun gigantische pand met maar liefst 3 stages konden wij ons de hele avond vermaken. Voor de techno liefhebbers was er een boiler room techno bunker, voor de house fans een relaxte stage boven en beneden bij de hoofdstage werd popmuziek gedraaid.

Na een leuk feest werd het de ochtend erna toch tijd voor de heren van Twentstudent om te starten. In de toch wel brakke voorwedstrijd hebben zij de Club 8+ van Skoll en Orca er uitgeroeid. Naast de dubbel twee bootjes van Rowse, Peddelmaatjes en de WedcomCompocom2x heeft ook onze eigen voorzitter het voorzitters skiff veld gestart. Later op de dag zijn er nog mooie finales gevaren en is het weekend afgesloten met een prachtige zonsondergang.